Muuu!


Hade en jättemysig helg i skåneland bland grisar och kor och framförallt deras respektive "dofter"... Utifrån bilderna nedan kan det verka ut som att vi inte gjorde så mycket annat än att äta diverse pastellfärgad föda (godis). Men så var inte fallet! Vi hann med allt från att göra Malmö och träffa en viktig hund till att pröva på det militäriskt pedanta biljettsystem som skånetrafiken tillämpar.

Jag lyckades som vanligt dumförklara mig själv med jämna mellanrum, bland annat genom att förväxla kristianstad med karlstad och förstöra en jättebra lek när jag fick för mig att island kanske tillhörde skandinavien. Det var alltså mina geografiska tillkortakommanden som var den röda tråden i pinsamheterna den här helgen. 

 


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback