Shoppingshoppingshopping


Landat i NY och tagit oss igenom en intensiv dag av shopping. Hinner inte skriva något litterärt mästerverk, så här kommer den första delen av dagen i sammanfattad form.

Dagens bästa:
överraskning: Frukosten på vandrarhemmet! Helt fab. Pancakes, frukt, nutella, kaffe samt den märkliga, trögflytande juicen som provocerade Thea till uttalandet som är "bästa citat".

köp Sandra: Hemligt

köp Thea: En liten uggla..

citat: "Nämen det är nog vanlig juice. Fast med massor av köttfärs!" På andra plats kommer "Men farmor är ju faktiskt mammas pappa." Får konstatera att incesten på landsbyggden börjar bli oroväckande invecklad.

outfit:



sallad: Den på cafécafé. Yummie!

BH: En som Thea provade på VS. Visst, hon har schyssta bröst, men med den pushupen satt dom precis under hakan och såg ut som att dom tillhörde någon bättre betalt glamourmodell. NAJS. Själv blev jag extremt belåten över expeditens bedömning av mina- 32DD. HA!

drink: inte hunnit med någon än, men det ska vi strax ordna:)


 





ready for take off


Not. Om en vecka smäller det. Då åker jag och lilla Thea till NYC, vidare till Cape Cod och sen efter två, förhoppningsvis, magiska veckor ska jag ensam iväg till dom djupa skogarna i Iowa för att plugga. Oh lord.

En faktor med samma effekt som ett lugnande piller är att jag upptäckte att Forever 21 finns ca 45 minuter från universitetet. Jag hade på allvar börjat förlika mig med tanken att shoppa i skogsmullebutiker, men det kanske jag slipper! Köpcentrumet påstår sig dessutom vara "serviced by the public tranpsort system". Hur det systemet fungerar är högst oklart. Det blir så att säga intressant att se. Som så mycket annat.

Farmors fina hus på Cape Cod