Fullt upp


Man vet att det varit mycket på jobbet när man haft en sten i skon hela dagen som man inte haft tid att ta ut.

 

 

 

 





Ja!


Bästa på länge.





Tack Syster


Tänkte bara säga tack till min lilla, lilla syster som hjälpt mig med bloggdesignen:) <3





Slända


Hittade den här färdigretoucherade bilden på mitt skrivbord igår och började längta helt okontrollerat efter sommaren. En aning avis på min vän Lindell som åkte hem från ett kallt USA till 30 grader varmt i Australien. Själv hamnade man i ett minst lika kallt Sverige, bingo.

 

 





Lite glitter


Idag har jag jobbat på Make Up Store igen och passade på att göra en diskret nyårssminkning. Det blev lösfransar (Miss från MUS) och lite brunt glitter (Glitter eyeliner Choco Lux, också från MUS). Lite lagom sådär;)

 

 





Jobb!


Nu ska jag iväg till Make Up Store och jobba mitt första pass sen jag flyttade hem från USA. Är jättetaggad!:)

Såhär ser dagens smink ut!
Microshadow Muffin MUS
Microshadow Velvet MUS
Liquid eyeliner (black) ELF
Eyepencil black MUS
Och en riktigt bra mascara från Clinique, men den har jag glömt namnet på så jag får återkomma med det:)

 





Är med iPhone


Japp, nu är jag med iPhone igen. Känns helt fantastiskt, det är som ett nytt kapitel i livet. Eventuellt ett kapitel med lite mera bloggande.

Kom nyss hem från farmor där vi träffade kusinerna. Jag fick en sjukt söt och sjukt stor kopp som jag nu invigt. Kan inte vänta tills jag har ett kök att ställa den i. Renovering nästa!!