Feeezt


Min kära kusin fyllde 18 i veckan och det firades med middag igår. Sen bar det av in mot stan, detta i något märklig konstalation. Med mig hade jag nämligen 3st 18åriga pojkar samt min bror! Kände mig en aning pimpig.

Men sen drog småbarnen till Laroy, där de hör hemma, och vi andra mötte upp Susann med vänner. Trevligt!

 





To be beautiful is the birthright of every woman


Var på utbildning/nyhetskväll på Elizabeth Arden igår! Vi fick god mat, gott vin och en massa inspiration. Hade dessutom jättetrevligt med Mariella och Michelle:) 

Nu har det kommit lite vårnyheter! Dels Cherry Blossom EdT (ca 415kr) som är en friskare och fräschare variant av den klassiska Green Tea. I like!

Fick även nya fräscha Herrdoften Varvatos Artisan (ca 649kr) och ögonkrämen Ceramide Premiere (ca 640kr).

 





Godaste ever


Världens godaste (och enklaste) sallad.

1. Kyckling: Marinera i olja, soya och citronpeppar. Stek den eller tillaga i ugn.
2. Mango
3. Fetaost
4. Rucola
5. Avocado

Allt smakar fantastiskt tillsammans och man vill bara äta den varje dag. M-U-M-S!