Honkhonk


På vägen hem blev jag tutad på av en fet gubbe på en röd moppe. Min första tanke var att han tagit fel och trodde att jag var någon annan, men med tanke på den nöjda min han uppvisade undrar jag om han inte snarare färväxlat sin 55cc EU-moppe för en motorcykel och trodde att det var legitimt att åka runt och tuta på tjejer. Återkom när du sitter på en Ducati. Fast helst inte alls.




Det här är alltså en fest


I helgen var det 3-dagarsfest i Skåne. Jag vet inte riktigt vad man ska säga för att sammanfatta det hela. Istället väljer jag att använda mig av bilder och bör, om jag räknar rätt, genom dessa ha sagt mer än 13 000 ord.










Jobbajobba!


Här jobbar jag! Studioblixt, lite smycken och bakgrunder, en stor latte och Dancehall Queen - Robyn på högt som tusan. Om alla fick jobba som jag så skulle världen vara en lyckligare plats :)





n0lleschleminvasion


För ett år sen var det här vi! Någorlunda generade satt vi i våra vackra, röda kepsar och hade ingen aning om att de skulle få följa med så plågsamt mycket längre än man kunde tro. Maskinsektionen på KTH är ett magiskt land den här tiden på året och jag skulle nästan vilja var ett ovetande n0lleschlem igen.





Men hejsan


Ja, sommarlov och ganska lite att göra. Vissa likheter med förra gången jag bestämde mig för en omstart. Därför tänker jag verkligen inte påstå att det här är något sådant. Det kan vara vad som helst. Ett enstaka meningslöst inlägg, början på en helt sanslöst frekvent serie inlägg eller något däremellan.

Om meningsbyggnaden och ordföljden är uppfuckad någonstans så ber jag om ursäkt. Dels har jag nästan inte skrivit något (inte med ord iaf, på KTH har vi bara siffror) på över ett år, dels står min bror och spikar precis brevid. Det är helt jäkla omöjligt att hålla en tanke i huvudet när det spikas i närheten, ska jag be att få tala om.

Här är en bild på mig o syrran från i förrgår. Man ser vem hon brås på, eller hur?