oh how i love handels


Varit i skolan alldeles för länge idag. Med tanke på att jag snittar runt 1,25h/dag normalt sett blir 11 timmar en grov overload. Men jag misströstar inte! Har varit på en av Håkans fantastiska föreläsningar där några av höjdpunkerna var;
 
- En episod då en förvirrad Carro frågar "Men vad är det vi räknar på egentligen?!?!" och Håkan väljer att inte riktigt besvara frågan med "Ja hörrni, nu har Rektor bestämt att alla inte kan få A. Så det här är en fråga där man måste tänka". Det är bara att lära sig, Håkan fattar inte konceptet frågor. Eller iaf inte hur man svarar på dem.

- När Karin nös. Aldrig hört någon nysa så högt. Det var mer som ett skrik än en nysning. Hade det inte följts av en klassisk nysningsrörelse hade jag trott att det va ngt slags vredesutbrott. Jag, Cicci och resten av aulan blev knäpptysta, vände blicken mot Karin och gapskrattade.

- Denise ifrågasätter "P-hatt": (För er som inte är invigna i statistikens härliga värld är det en beteckning, ett P med en ^ på) Hon vänder sig om och frågar om inte striden stog mellan hattar och mössor och om det i så fall inte är helt politiskt inkorrekt att bara räkna med hattar och inte också mössor. Alex kontrar med en konstig liknelse om att hälften av allt folk i Frankrike i så fall borde gå utan huvud.

- Cissi bekänner skum fobi: "Jag tycker kroppsbehåring är läskigt. Jag är rädd för skägg!


Senare satt jag och tjuvlyssnade på ett par killar som "pluggade". Gissar på att dom också ska tenta Redovisning.

- Men shit vad det ringer i din mobil! Går på bra tjejfronten eller?

- Eh. javisst. Jag har ett överfyllt råvarulager just nu.

- Höhö! Fan va nice.

- Ja och snart ska jag omföra allt till produkter i arbete.


Kommentarer
ying

haha klockrent!

2009-04-09 ♥ 09:34:53
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback