Pluggpaus


Har en paus i panikpluggandet. Helvetes, himla juridikskit!!! (Eeh moget.) Denna paus ägnar jag hursom åt Proppen. Vi diskuterar hennes kommande 21-årsdag och när det slutar bli kul att fylla år. Jag påstår att det är precis då - eftersom utgångsåldern i USA då är uppnådd.

Proppen däremot säger såhär:

Sofie säger:
jag vill bli 23, sen får det vara nog

Sofie säger:
sen ska jag sluta fylla år och börja med botox

Efter det var vår mysiga msn-stund över i och med att Proppen deklarerade att hon skulle styra upp sin Sim "David Spades" kärleksliv. Han spelar i dagsläget för båda lagen, so to speak. Vi önskar henne lycka till med det och återgår till sammanfattningen av köprätten. Snart.


Kommentarer
Sofie

haha.. jag håller fortfarande fast vid detta påstående, 23 är den perfekta åldern. btw så spelar David Spade endast för ett lag nu och har precis flyttat ihop med Martin Gaylord.

2009-01-19 ♥ 12:44:26
Jonas

Hej, ville bara säga att du är citerad i senaste spanarna i p1 om du inte lagt märke. =)

2009-09-09 ♥ 23:42:30 ♥ URL: http://www.flm.nu
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback