U call me!


Precis kommit hem från minglet /prisutdelningen på HHS business lab med väskan full av visitkort. Allt var toppen (jag och Alex drack bubbel, klädde av oss på toa, pratade med folk i kostym och dylikt), tills det va dags för prisutdelningen. Blev kallsvettig och nervös och ville egentligen bara därifrån. Det jobbigaste var när jag, inför hela samlingen, försökte skaka hand med Mr VD samtidigt som han ville kramas, måste sett knas ut.

Efter det ville otaliga kostymnissar prata om min "idé". Ansiktsyttrycken som tittade fram när jag avslöjat att idéen handlade om smink var fantastiska. Kostymnissarna löste nästan samtliga den obehagliga situationen (omg, en bransch de inte visste ett skit om?!) genom att en efter en bekänna diverse make up de, i all hemlighet, använder. Jag skrattade inombords.

Här kommer en bild från toan. Jag har i en och samma suddiga, dock lyckade, bild lyckats fånga;
1. En kandelaber i en dusch. Skitmysigt! Alex inspekterade den andra toan först men valde tillslut denna följt av utropet "Woho, vi fick kandelabertoan!". På grund av att jag sytt ihop min body i grenen var jag tvungen att strippa fullständigt på toan, Alex upplyste mig då om att ljuset var sexigt och att mina bröst såg stora ut. Okeeeej.
2. Alex. "Får jag va med på kandelaberbilden?"
3. Toalock. Helt off i en bild med en kandelaber och Alex. Det borde varit en het man.




Och ja, efter 7 glas champage är jag lite full. Ursäkta eventuell överdriven frispråkighet och stavfel.
Trackback