Så.


Eh nä jag vet, jag är världens sämsta bloggare. Men faktiskt, till och med Blondin Bella har tagit pauser, även om hon kanske annonserade dem lite bättre.

Hursom, jag har ändå inte gjort speciellt mycket vettigt den sista tiden. En sväng till Uppsala efter tentora, lite övriga utgångar, en diplomandbal, ytters lite skola och sånt.

Idag och några dagar framöver skiter jag i skolan till förmån för smink. Intensivutbildning på Make Up Stores HK it is. Efter att jag va klar där idag mötte jag upp Stor-Jenny för att äta glass i solen på Martins terass. Liggandes där i varsin solstol passerade denna episod av lååååg humor;

Jenny: Vad är klockan?
Jag: Prick sex. (Sträcker mig efter glasskålen och lyckas halvt välta min solstol och mig själv över Jenny)
Jenny: Haha! Sååå klumpigt, vad gör du egentligen?!
Jag: Jag försökte ha pricksex med dig.
Jenny: Hahaha. Asså, pricksex (med engelskt uttal) kan du väl inte ha med mig heller?!
Jag: Joho, på svenska går det alldeles utmärkt.

Kommentarer
Cissi Li

uppdatera mera!! :D

2009-04-11 ♥ 12:41:13 ♥ URL: http://ceciliali.blogg.se/
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback