En klasskamrat att lära av


Igår på minglet spenderade jag en del tid med Richard. Han är verkligen en sann handelsstudent. Som exempel kan jag berätta om seminariet då min grupp bestånde av 4 tjejer la fram en plan för att göra "menskoppen" till ett mer attraktivt varumärke (svårt, i know).

Till skillnad från resten av klassen som fnittrade, alternativt förfasades över att koppen enligt tillverlarens instruktioner ska kokas i en kastrull då och då, tog Richard tillfället i akt och föreslog en "new product to existing lines" - menskoppskokaren. Det var för jävla roligt. Hejja!

Kommentarer
ying

vem richard?

våran richard?

stackars pojke!

2009-04-24 ♥ 00:40:22
Gramatik är viktigt!!

Man tillbringar tid. Man spenderar pengar.

2009-04-26 ♥ 20:34:06
sandra

skaffa dig ett liv miffo. och btw stavas grammatik med två m.

2009-04-26 ♥ 22:31:45 ♥ URL: http://sandies.webblogg.se/
R

Vilken ära att ha fått ett helt blogginlägg som handlar om mig:)

2009-04-29 ♥ 14:30:06
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback