V-i-k-t-i-g!


Påskhelgen var ett enda stort fylleslag.

Nejdå, jag bara skojar. Men en hel del utgångar blev det. På torsdagen träffade jag uuunderbara killarna Broström, DJ Fifi och Fredrik utanför Sturehof efter att Sofie fått en bitchfit, hävdat att hon hatade sturecompagniet, stormat ut från stället, dragit mig med sig och sen försvunnit. Blev lite "alternativ" dans på o-baren och sen en rätt skum efterfest hos Axel (Alex?). Genom ett en och en halv timmes långt telefonsamtal var även Wille med på efterfesten..

På lördagen lyckades jag med en fuling. Efter stoooor påskmiddag/förfest hos Martin begav vi oss ner mot stures. Jag kom ifrån dom andra och skulle in på V själv. Stog dock inte på listan och hade inte heller lust att vänta på att dom skulle palla sig ner för att få in mig. Så jag drog en vals och låtsades vara aaaningen viktigare än jag är.
- Hej!
- Hej, hur va ditt namn?
- Eh, URSÄKTA?! (försökte se förnärmad ut)
- Oj! Nämen förlåt, jag känner igen dig. Det är lugnt.

Haaha. Sucker.

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback