6 mojitos!


Snartsnartsnart är det dags för after work. Inte med vilket sällskap som helst heller! Hela team24 (jag, jenny, jenny, sofie och sofie) + Olivia kommer.

Inte sett Ollie på evigheter. Medan vi andra har vuxit till oss och börjat jobba går hon nämligen kvar på gymnasiet fortfarande och lallar runt. Jag är lite avundsjuk. Trean var underbar och skitungen får uppleva den två gånger. Hur som helst, det ska bli jättemysigt även om jag förmodligen kommer somna på bardisken samma stund jag börjar sippa på min mojito.

Jag var vaken till fyra inatt och allt är mammas fel. När jag kom hem igår vid tio, efter en lång arbetsdag och 4 timmar på web-kursen, tvingar mamma mig att delta i det hon påstår är en "tjejkväll". Med andra ord, syrran, mamma och jag drack kaffe, åt choklad och kollade på en sjukt dålig film med Lindsay Lohan.


Kommentarer
Proppen

Natten till idag var det min tur att ligga vaken till 4. Det blev en kaffe efter maten igår och sen var det kört! Kan även bero på allt prat om framtida studier, mina hjärna gick på högvarv resten av kvällen. Utgång på fredag? ;)

2008-02-28 ♥ 09:50:04
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback