Stackars Miss X


Min vän X kom relativt nyss på att hon inte vill ha mannen hon dejtat hela hösten, varpå hon istället började flirta med den så kallade Rik-Hunken. Det är inte så golddigger som det låter, Riken är våran juridikkurs och Hunken är helt enkelt The Hunk på kursen. Flirtandet (som hittils bestått i att hon spillde glögg över hela honom) gav snabbt resultat och jag kan avslöja att en date är bokad!

Problemet är dock att X idag förklarade att hon insett att det är Joel hon vill ha. På frågan "Men, vem sjutton är Joel?" svarar hon "Ja, precis den frågan ställde jag mig för en vecka sen... Det är Ken-dockan!". Beskrivningen är så precis att jag förstog vem hon menade direkt (och nej, vi har inte använt det nicknamet på honom tidigare). Jag konfirmerade med att beskriva var i Aulan han brukar sitta. Namn, det är inte vår grej.

Så nu är det vara att vänta med spänning på fortsättningen i dramat och va lycklig att man inte är utsatt för samma kval som stackars Miss X.

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback