En målande beskrivning


Igår åkte jag, trots extrem sömnbrist, in till Stures för HHS luciatåg vilket var MYS. Friedmans Apostlar var så duktiga så och Tvångshångel-Gustav gjorde kvällens bästa när han siktade noga och blåste ut förbipasserande tänors ljus.

Innan dess mötte jag upp Lill-Jenny och gick en vända förbi Fridays bar. Där passade Jenny på att byta från stövlar till pumps och försökte därefter, länge och med stor inlevelse, trycka ner sina stövlar i handväskan. När hon ägnat sig åt detta ett tag och "fötterna" på stövlarna fortfarande stack upp utbrast hon uppgivet  "Såhär kan jag inte gå ut. Det ser ju ut som att en dvärg står på huvet i min handväka...".


Ursäkta oskärpan, jag skrattade..

Kommentarer
Gurkan!

Tjejerna vill!...oftast

2008-12-13 ♥ 21:49:55
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback