Slaget om Jenny


Ursäka bloggtorkan. Haft mycket att göra och tänka på, vi åker i övermorgon!!! Woho!

Har precis sagt nattinatt till 4/5 av familjen Schönberg som varit här på middag. Mycket trevligt och skönt att våra päron trivs så bra tillsammans. Första gången var fruktansvärt nervös! Som att introducera en pojkväns föräldrar för ens egna. Scary.

Igår va jag hemma hos extrafamiljen på Claras 17 årsmiddag. Jag och Martin disskuterade Jennys och min resa;
Jag: - Jag kommer sova i samma säng som Jenny i 2 månader..
Martin: - Äh, jag sover i samma säng som Jenny mycket oftare än du!
Jag: - Jag sov i samma säng som Jenny långt innan Jenny visste att du fanns.
Martin: - Haha! Hmmp... Haha.. Öhhm.. Jag försöker dra ut på skrattandet tills jag kommer på en bra comeback.. Hehe!


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback