Disneydags!


Kvällens viktigaste händelser;

Jag och Jenny lagar mat och testar drinkar. Vi har lärt oss från tidigare misstag och städar efter hand (till skillnad från 60-tals middagen då vi dagen efter städade oss igenom 4 disk-,skräp- och smutslager: drinkglas, efterrätt, huvudrätt, förrätt och till slut mjölet från när vi bakade efterrätten).

Vännerna anländer i finfina utklädnader. Min brors version av Pongo resulterar i skrattkramper.

Jag får veta att MammaLitborn läser min blogg. Mycket roligt! Jag lovar att fortsätta skvallra elakt om dina söners förfaranden.

Björnligans 6 medlemmar har möte i köket. En kupp på gång?

Jenny påpekade att  människor som man använder både för-och efternamn på oftast är personer man ogillar. Den enda vi känner som vi gör så med är Johan Wrang. Gustaf passade då på att berätta om hur Wrang bytte namn från Wrangsson til Wrang, varpå Wrang kontrade med att avslöja att "Gustafs bakdel är fläggvis skäckig!"

Disneylåts-battle. Det bästa bordet vinner. Det vill säga mitt bord.

Konstiga övningar på golvet. Jag har inga kommentarer.

                   


 


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback