Bil-pinsamt #2


Det var inte länge sen jag parkerade bilen och höll på att gå ifrån den med motorn igång. Ändå har jag redan gjort bort mig i bilsammanhang igen!

Den här igången hade jag och Lill-Jenny åkt från Täby C bort mot Skarpäng. När vi stannade, för att springa in och köpa lite grejer på en mataffär, drog jag i handbromsen och märkte till min förvåning att den redan låg halvvägs i.

Jag utstötte ett förskräckt "åhnej!" samtidigt som Jenny slängde en orolig blick på mig och sa "det luktar väldigt konstigt!". Detta följdes av att vi kollade ut genom fönstrena och såg rök, ganska så tät sådan, skrev "UT!" i munnen på varandra och störtade ur bilen.

Ute på parkeringen höll jag på att skratta ihjäl mig på grund av min egen dumhet och våran panikreaktion. Jag tycker dock att jag var väldigt duktig och omtänksam som  sa "Sluta andas Jenny, det där är inte nyttigt!", medan Jenny bara stog där och oroade sig för bilen.

Kommentarer
Anna

Haha jag vet,, debilderna håller jag för mig själv såklart :P,, hade ni kul sen då?? karin och jag drog hem var trötta och sega.

2007-10-11 ♥ 11:23:59 ♥ URL: http://annastrehaljuk.blogg.se
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback