Gonatt!


Gårkvällen blev, precis som lördagskvällarna tenterar att bli, full av överraskningar och inte alls som man trott. Bettan, Jenny och jag började på Soap bar och hade egentligen tänkt sticka därifrån till Caféet tidigt. Det gjorde vi alltså inte utan blev kvar till halv två nånting. Vid det laget hade vakten (med tuppkam?!) släppt in dubbelt så mycket folk som får plats och vi (som tappert dansade trots att friktionen mot närbelägna människors kläder blev så hög att det blev både jobbigare och varmare än önskvärt) bestämde oss för att gå till Laroy där G.Litborn med vänner var.

På vägen dit tappade vi Bettan till en bög som hon tycker väldigt mycket om, men träffade istället Jossan, Johanna och Sofie x 2. Bortsett från franska dansattacker gick det hela väldigt smidigt.

Sen blev det en efterfest som höll i sig till morgonen. Mycket kan man säga om Gustavs lägenhet (typ om diskhon, golvet och inte minst "städningen" han genomförde vilken resulterade i en hög på altanen, numera övertäckt av papper), men utsikten är det inget fel på. När solen gick upp och Jocke spelade "best of boybands" + en och annan spice girls hit, tyckte jag faktiskt att det var riktigt mysigt.

Mindre mysigt är det att komma hem klockan sju och försova sig till träningen som började 9. Känner mig väldigt dum. Har dessutom ett stort jäkla blåmärke vid ögat som kom till precis innan klassikern "AAJ! Gustav, du har den hårdaste soffan jag någonsin... eeeh.."   "Slagit huvudet i?" Tack Wrang för hjälpen.

image103

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback