Joe Labero


Gårdagen blev tillslut en ganska intressant dag. Den började dock som vanligt med fotokurs 8.30 på morgonen i Flickskolans konferensrum med Bo. Myspys! Vi tittade på alla fina bilder vi tagit under lovet med teman som färgrikt, svartvitt, detaljrik form och vinter. 

Sen var det historia. Jag var vaken till det att vi fick våra prov tillbaka, därefter tappade jag helt och hållet intresset och började tänka på annat. Kemilektionen med LingLing hoppade jag helt och hållet över till förmån för mina mattestudier. Så var det tänkt i alla fall, men istället spenderade jag de två följande timmarna med att klistra toppar på mina naglar. 

Fram emot middagstid åkte jag in till stan för att träffa resten av styrelsen på Hamburger Börs. Hur jag hamnade i den styrelsen är högst oklart, speciellt med tanke på att jag satt i valberedningen och därmed borde kunnat stoppa ett inval av mig själv. Men nej. 

Hur som helst blev det en dundermiddag och jag hade jättetrevligt trots att medelåldern låg någon stans runt 40 och jag nog var ungefär 14-15 år yngre än den näst yngsta personen. Efter maten var det dags att inta platser för att se premiären av Joe Laberos nya show. Fantastiskt och frustrerande. Han är nog lite av min nya idol. Men samtidigt inte, jag stör mig på honom och alla hans skumma trick. Hur kan man egentligen gilla någon som bara luras? 
image64

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback