Goda gärningar


Under föregående lördagkväll hände det en del tokiga saker. Tyvärr var det alldeles för länge sen för att jag ska komma ihåg några roliga detaljer.

Däremot gjorde jag en god gärning i måndags och satt modell åt en makeupstuderande tjej vid namn Mari (som förövrigt har världens skönaste dialekt och rolig förkärlek till hockey). Dagen till ära var det specialeffekter som skulle sminkas och jag fick en läcker brännskada sminkad på armen. Hon var noga att kolla med mig innan att jag "tålde blod", flertalet modeller hade tydligen svimmat tidigare. På bilden nedan är den halvklar, det blev mycket mer blodogt och fint sen :)



Nästa goda gärning blev i onsdags då jag och Jenny serverade på Jennys mormors bridge party. 50 glupska penisonärer infann sig och tyckte att vi var sååååå söta. Dom hade så rätt så. Vi var inställsamma, städade och snälla. Gick därfrån lite rikade och med ett par vinflaskor.

I går var det dags igen. Satt ännu en gång modell och blev sminkad till Marilyn Monroe. Jag hade haft stora problem att ta mig själv seriöst om jag levt på 60-talet med dom sminkningarna.  Hur som helst tvingade Mari ut mig till en park för att ta foton. Vet inte hur dom blev, och jag tror faktiskt inte att jag vill veta för den delen heller.

Senare på kvällen träffade jag Peter, Filip och Leo + lite folk jag inte vet vilka dom var. Det var riktigt trevligt :) 

Nu måste jag ut och skutta lite på studsmattan. 

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback