Bo och Barbie


Jag är fortfarande inte frisk, vilket är både suspekt och oroväckande, så jag spenderar en stor del av min tid sovandes. Ljusglimtarna i vardagen är fotolektionerna som tyvärr inte blir så många. Bo har extremt dålig närvaro (han om någon förtjänar ett snart-drar-vi-in-ditt-studiebidrag-mail).

Men förra veckan lyckades vi få en lektion och då hade vi fotat teman. Det var jättekul och min mest lyckade bild var på Barbie. Den la Bo lustigt nog upp på skolans förstasidan. Kan tycka att den kanske inte gör sig jättebra där, men fin är den :)

Har börjat samla alla bilder på på en och samma sida, den finns här. Snar kommer det upp några söta bilder på syrran som jag tog idag också!

image65

Kommentarer
Mikael Edström

Snyggt med svartvit och en färg, bra jobbat i Photoshop! :)

2007-03-13 ♥ 10:21:34 ♥ URL: http://mikaeledstrom.blogspot.com
Alice

hehe jag tror faktiskt att jag var något yngre än dom du tränade egentligen. vi gick typ ihop två grupper och jag gick i den yngre. du blev liksom tränare i båda fast du var tränare åt den äldre innan .. haha nåt sånt ;)

2007-03-13 ♥ 15:53:54 ♥ URL: http://aliceg.blogg.se
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback