Fredag/Lördag


Fredagskvällen började med en "Sofi(e)stikerad" 19årsmiddag för Sofie M och Sofie R. Hemma hos Möller möttes vi av ett helt gäng partysugna tjejer. Tyvärr hade dom inte lyckats få upp champagneflaskorna så jag och Jossan spännde våra champagneöppnarmuskler och ägnade oss helhjärtat åt den uppgiften. Aldrig varit med om korkar som suttit så hårt.

Supertrevlig middag med god mat och en GRYM tårta. Tyvärr fick Jenny, Livia och jag kasta i oss den rätt snabbt för att hinna till Odenplan på förfest. På vägen dit skröt Olivia om både sina heta ben och stora bröst. Men det är okej, hon har faktiskt saker att skryta om, haha.

Träffade Flisan, Ullet och Siri på förfesten och räddade Olivia från ett grovt strumpbyx-häng. Såg nog dessvärre ut som att jag försöte våldta henne när jag gick och drog upp dem. Menmen. Mikael försökte som vanligt att supa ihjäl alla, den här gången med vaniljvodka istället för ouzo.

Fortsatte nere på Caféet där jag träffade mammas kompis Karin i garderobskön. Hon såg chockad på mig och sa "Men vad gör DU här?! Eller vänta... Frågan är ju vad JAG gör här." Rolig tjej. Jenny och jag dansade massor, var roligt att vara ute med henne, länge sen! Tyvärr backstabbade hon mej rejält när hon hjälpte Mikael med hans onda plan. Hämd kommer, vänta bara.

På dansgolvet fick vi studvis sällskap av Wittgren, Theimer och Richard. Richard hade utökat sitt förråd av dansmoves. Svårt att säga exakt vad skillnaden var, men vi tror att han rör en större procent av kroppen numera. Takt och rytm tycks han även det ha utvecklat sitt sinne för. Impressive.

På vägen hem berättade lilla Olivia stolt att hon lyckats få en Canadensare att bjuda henne på champagne. Honey :)


I morse vaknade jag alldeles för tidigt och skrattade åt väcklarklockan. Men den skämtade tyvärr inte så jag fick palla mig upp och åka över till Jenny. Där hade vi fotosession med Clara, Astrid och Sony. Jenny och Clara skrattade åt mina rätt så förvridna kroppspositioner när jag agerade fotograf. Jag anser dock att fotarbete och förflyttning är onödig om man kan böja sig till rätt vinkel. Blev några jättesöta bilder som vi är väldigt nöjda med.
     

Sen åkte vi in till stan för att träffa Celine och Elin som vi ska till frankrike med på torsdag. Ska bli SÅ kul :) Längtar verkligen efter lite bra skidåkning!

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback