"And I want you to show meeeee!"


Nu har helgen gått och lovet är snart över.. Det känns sådär med tanke på att vi nu sluppit skolan i snart 5 vekor! Å andra sidan vet jag ju att jag mår bättre av en lite mer organiserad tillvaro. 

I fredags invaderades min undervåning av en massa tjejer med vinflaskor i högsta hugg. Blev tillslut en riktig girls night med både singstar och en något vinglig dans på dansmattan. Jenny imponerade med sina dansskills och för er som känner er sugna på ett smakprov på när Bettan och Mickis sjunger "I want to know what love is", så finns ett härligt sådant på min mobil.  Helt hämningslöst.

Carro kidnappade min kamera och lekte fotograf större delen av kvällen, blev många fula bilder. Bettan visade sig vara otroligt mikrofonkåt och dessutom en jäkel på svenska 80-tals låtar. Hon tog snabbt kontroll över båda mickarna och krossade allt motstånd när 80-tals CDn väl hade börjat spelas. Då var det inte kul längre. Frågan är varför tjejen kan alla 80-talslåtar? Är hon kanske äldre än hon utger sig för att vara, eller har hon bara spenderat för många kvällar på tegel?


På lördagen var det fest hemma hos Petter. Där träffade vi många killar och tjejer som vi inte sett på länge, bland andra Peter, Linnea, Filip (som var absurt brun) och Anna *2.  Skandalfrekvensen under lördagen var relativt låg, dock stog Wille och Ebba senare på kvällen (på Laroy) för årets andra, oväntade sturl. Spännande.

För övrigt har jag en sjuuk träningsvärk från utbildningen med våra egen "fd OS-gymnast". Han tvingade oss att plocka fram våra allra finaste volter under den dagen. Jag som trodde att vi bara skulle anteckna. Menmen, kul var det! Och credd åt Therese för hennes otroliga immitation av ett monster till treåring. Både realistiskt och hädiskt roligt.


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback