Pardans


är något jag velat kunna dansa hur länge som helst. Tyvärr har jag inte hittat någon villig att ställa upp som min partner, förän nu!

Jag vet inte hur det gick till, men Mikael nappade snabbt som tusan på förslaget. Efter att vi övertygat varandra om att "jag är HELT seriös" otaliga gånger så blev det bestämt. Nu gäller det bara att välja dans och hitta någon bra dansstudio, sen ska det dansas som aldrig förr!

Lite orolig är jag då Mikael mest verkar tänka på glittriga scenkläder och artistnamn. Men det blir säkert jättebra. Looking forward.


Kommentarer
Mikael

Vi börjar med Salsa tycker ja! Vad säger du? Eller börjar och börjar, först ska jag ha bra många Mojitos och Cuba Libres för att ens våga mig ut ;)

2007-02-22 ♥ 19:30:45
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback