Friday


Igår spenderade jag hela förmiddagen med att vara nervös för vårat fysik b prov. Mardrömmskurs. Men det visade sig gå helt okej, jag har förmodligen fel på allt, men jag gjorde ngn slags lösning på det mesta. Medan jag var glad för att det hela var över så var många andra ganska så nedslagna. Ullet förklarade att hon tänkte tröstsupa tills hon stupade. Har ingen updatering därifrån tyvärr.

Efter många om och men blev det hem till Katten och Bettan där Frida och Carro också var. Förades lite och från några håll hördes svordommar och liknande då agressioner kring opålitliga svin, även kallade killar, togs ut.

Senare åkte jag och Bettan in till stan för att träffa En-massa-gammalt-dagy-folk, Peter, Filip, Leo och lite andra kända ansikten. Hjääälp vad det dansades :) Underbart. Peter, han kan dansa. Ujuj.

Kom hem i lagom tid, blev väckt av diverse sms och samtal, väckte själv Lill-jenny med smset "Hallååå när ska jag jobba i morgon??", gick upp och borstade tänderna och somnade därefter raskt.

Idag har jag jobbat på The Little Gym med en massa barnkalas. In kom den sötaste ungen på jorden (Vilma, 2 år) och efter Ollie! Hade ingen aning om att tjejen var Ollies brorsdotter, men så var fallet. Lovade att fixa jobb åt Ollie :) Ska bli kul!

Nu är det middag och eventuellt lite utgång.. Beror på om mina ben orkar bära mig in till stan. Ska ta den diskussionen snart. 

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback