Jag tror att han siktade på kinden!


Igår var det julmys på The Little Gym (det är inte ett litet gym, det är ett gym för barn). Folket är spritt srångandes galna.

Precis som vanligt var favoritämnen runt middagsbordet komplikationer vid förlossningar, ömma bröstvårtor och bajs. Utrop som "jag sprack fan upp till nacken!" eller "äsch, andra ungen var mer som att bajsa ut" var allt annat än ovanliga. I alla andra sällskap hade jag blivit mycket förlägen, äcklad och skämts.

Förutom föda-barn-relaterade topics delade Anna med sig av en toalettincident från början av veckan. Hon hade suttit på toa på gymmet, öppnat dörren och frågat Karin om hon hade några tamponger. När Karin sa nej, ropade Peter, (vår 40+ chef) "Anna, det finns blöjor i receptionen!".

Tove erkände att hon ser sig själv som 20, inte som den 30nånting åriga 2-barnsmamman hon är. Helt plötsligt får hennes förkärlek för pelarna i gymmet, som hon med jämna mellanrum använder som strippstänger, en förklaring. Typ.

När vi skulle gå kysste Peter (chefen) Jenny på halsen. Det beskriver ungefär hur glad i hatten han var. En chockad jenny sa efteråt "jag tror att han siktade på kinden!"

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback