Årets mest smaklösa reklam


Igår kom det en massa små knubbiga kuvert till kontoret. Jag blev självklart olidligt nyfiken, öppnade ett och kikade in. Till min stora förskräckelse innehöll kuvertet ett avhugget finger. Blodigt och med en benpipa utstickandes.

Jag slängde ifrån mig kuvertet, skrek lite och kände en våg av illamående komma över mig. När det hela lagt sig gick jag glatt runt och tvingade alla mina kollegor att uppleva samma sak som jag just gjort.

Det hela var någon slags reklam. För vad har jag ingen aning om. Men en sak är klar, fingret är utan tvekan det mest smaklösa jag sett på länge. Tänk om jag varit 65 och fått hjärtsnörp.

Jag hade planer på att hämnas, men tyvärr har städarna snott kuvertet så jag vet inte vilket företag det va som skickade ut skiten. Synd. Mycket synd. Död åt städarna. Dom har förutom keptomani en ritual som går ut på att stöka till på mitt skrivbord. Varje morgon när de varit i farten ser mitt skrivbord ut som min brors.

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback