Mer än en skruv lös


Igår hade LillJenny "kräftskiva" ute i Täby. Egentligen tror jag inte att det räknas som en regelrätt kräftskiva då majoriteten helt och hållet struntade i kräftor. Som vanligt sprang jag runt och snodde folks kameror. Tyvärr är nog chansen att jag får återse bilderna relativt liten, eftersom jag i princip inte kände en enda själ där. Här är dock två fina på mig och mitt favvofyllo.

    

Jenny, en insiktfull tjej;
- Oj. Ojoj! Nu är jag full.

Eric Jakobsson om varför han är bra på amerikansk fotboll;

- Om du tänker dej att du knyter nävarna och slår ihop dom riktigt hårt. Då gör det ju alltid lite mer ont i en av dom, du vet?

- Eh, nja?

- Jo, det gör det. Och det är precis samma sak när vi spelar. Förutom att nävarna är våra huvuden. Det är alltid mitt huvud som det gör lite mindre ont i.


Eric igen, om (typ) varför han inte är lika smart om förut;

- Jag har fått för många hjärnskakningar. Min hjärna sitter löst säger min doktor.


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback