Garden State...


heter världens bästa film.

Bara som ett exempel kollade vi på Alfie efter att vi sett Garden State första gången och tyckte att det var jordens skräpfilm. Efter att ha sett Alfie ytterligare en gång, utan att ha sett Garden State precis innan, så var den inte alls speciellt dålig.

Sen dess har vi (jag och Schönbak) sagt att vi bara måååste hyra den snart igen. Det hände inte på tre år. Kan ha att göra med att jag va sjukt orolig för att den inte skulle vara lika bra som jag kom ihåg den.

Igår blev dock den stora dagen, vi käkade middag och kom fram till att kvällen var perfekt för att återuppleva det vi båda kom ihåg som "ett hallelujahmoment". Den var bättre än vad jag kom ihåg.

Jag har gått runt med ett fånigt smile hela dagen och när Jenny deklarerade på lunchen idag att Zach Braff inte bara spelar huvudrollen utan även regisserat och skrivit manus så blev jag så lycklig att jag höll på att lätta. Mannen är GENIAL.

image107


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback