Whitewhite


Igårkväll var det dags för skiva på handels. Sensation white edition var temat och alla hade gjort ett finfint jobb med kläderna. Blev jättekul, och bäst var nästan buggen på slutet med Gustav!! Haha. Ingen aning om att han hade sånna talanger.

Vägen till skivan var dock allt annat än problemfri. Slutade jobba ganska sent och hade bråttombråttom. Kom hem, hoppade in i duschen, sminkade mig och kom på att plånboken låg kvar på jobbet. Eller förmodligen gjore det. Åkte tillbaka i ilfart men när jag skulle gå in kom jag på att jag inte har en "blipp" som man behöver för att låsa upp ytterdörren. Efter många om och men fick jag tag på undarbara Linn och fick låna hennes. BARA tur. Hittade plånboken bakom ett skrivbord efter att jag nästan gett upp och hann till och med med tunnelbanan.

Det där med att glömma saker gör jag jätteofta just nu. Jag är disträää! Här om dagen plockade jag ut en thékopp och thépåsarna ur ett skåp och ställde dem på köksbänken. Sen gick jag tillbaka till skåpet och stog och letade efter thépåsarna i en liten evighet. När jag väl hittat dem på köksbänken och hällt på vattnet ställde jag in vattenkokaren i kylen.

           

Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback