Morgonstund


I morse gick jag upp tidigt, tidigt för att än en gång hjälpa mina vänner på Mist =P Där blev jag utspökad av Jimmy som var så nervös att han knappt visste var han skulle ta vägen. Den här gången var jag "Den lilla drag-queenen Peter" som råkat ut för både knivsår, krattor och gröna slime-ufon. Helt galet, men underhållande.

Sen bar det iväg hem till Schönbak för att fixa kemi eller historia. Blev dessvärre inget alls av det, vi åt lunch istället och fick måltidsunderhållning av Micke och hans kompis som hade slagsmål i trädgården.

Nu har jag precis suttit och lekt med den återstående delen av bilderna som jag fick av Mari idag från 50/60-talssminkningen. Dom flesta är gräsliga, och som sagt; jag hade inte mått bra om jag levt då och varit tvungen att sminka mig sådär. Men här kommer en, som efter massor med smickrande redigering, är någorlunda.


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback