Girls!


De som umgås med mig frekvent och som jag gillar att beklaga mig för, har redan alla hört om mitt lilla missöde med ett blekningsmedel. För er som inte tillhör den skaran kan jag avslöja att jag efter ett impulsivt initiativ kom ut ur duschen med gulflammigt hår. Åt det maskrosgula hållet.

En viss panik uppstod och min kära faster, som en gång i tiden var frisör, gav mig tipset att "gå till en salong och färga håret brunt", något som jag inte var så pigg på. Istället intalade jag mig att "det kan inte bli värre än såhär" och lät, dagen efter olyckan, mamma exprimentera med håret. Trots inställningen till det hela blev jag rätt orolig när jag hörde förvånade utrop under hela processen i stil med "oj jävlar!", "holy!!" och "men hjälp!".

Som tur var blev det faktiskt bra, även om jag kanske är lite blondare nu än vad jag räknat med. Senare på kvällen, när jag och jenny efter en smarrig middag i martins tomma lägenhet gjorde oss i ordning, konstaterade vi att vi är back to where we started from. Jenny har nämligen precis färgat sitt hår mörkare igen. Blondie och Brownie! 

Efter det kom Anna över och våran utekväll blev rätt så präglad av nypermiärer trots att det inte alls var tanken. Riktigt skojigt blev det på la camera där jenny blev stött på av en kille som senare visade sig vara fredrik åbergs okända storebror. Jag och Anna dansade runt och lyckades ta bilder på allt möjligt. Dessutom blev det en hel photosession på toaletten.

Fram emot småtimmarna kastade sig Siri plötsligt ut ur ett öppet fönster och landade med en kram precis framför mig. Jättekul att se henne även om hennes entré känndes något överraskande.

Kvällen avslutades på martins loft. Jenny snarkade i mitt öra, Anna pratade i sömnen och det var varmt som i en bastu! Men mysigt :)


    

Kommentarer
anita

Hej!
Du hade säkert många blickar (från män)? :) Ibland är de ju så att börjar dagen skit då slutar den urbra.
Ha de gott

2007-04-17 ♥ 10:49:18 ♥ URL: http://anita-koden.blogspot.com
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback