Årets första tre dopp


I fredags var det mösspåtagning. Som vår kära rektor Bo sa, så är det början på slutet, starten på upploppet. En stor dag med andra ord!

Dagen till ära var det strålande sol och sommarvarmt, något som fick hela gänget ännu lite mer taggade inför champagnegaloppen. Stranden på barracuda, oräknerliga flaskor billig champagne, jordgubbar, massor med musik och en hel årskurs blivande VRG-studenter, det kan egentligen bara sluta på ett sätt. Och det gjorde det.


 


Ett par timmar senare fick jag skjuts hem av underbara Marcus. Det var han i och för sig skyldig mig efter att, tillsammans med Daniel, slängt i mig tre gånger och backstabbat mig när jag försökte rulla daniel i sanden. Hur som helst beslutades det i bilen att vi ska göra en favorit i repris och köra sjötomtsmiddag-i-solnedgång-med-båtutflykt snart igen. Den här gången är även Fredrik och Jenny inbjuna, så blir det lite mer balans på kille/tjejfördelningen. Sen kanske man kan få hjälp att laga mat då också?


Kommentarer
Namn
Kom ihåg mig?

Mail


bloggadress



Trackback